Supportcentrum van NewSolar

Support aanvragen zonne-energie installatie

    Support aanvragen voor uw thuisbatterij

      Support aanvragen voor uw laadpaal

        • Popular Articles

        • Enphase-account overdragen

          Hoe kan ik mijn Enphase-account overdragen aan de nieuwe bewoners van mijn woning? Als u naar een nieuwe woning verhuist, is het belangrijk om ervoor te zorgen dat de nieuwe bewoners toegang hebben tot hun eigen Enphase-account voordat u vertrekt. ...
        • Micro-omvormers rapporteren niet

          Hoe los ik het probleem ‘Micro-omvormers rapporteren niet’ op? Als u de melding “Microinverters not reporting” in de Enlighten-app ziet, betekent dit dat één of meerdere micro-omvormers niet communiceren met de Envoy. Dit probleem kan optreden als de ...
        • Mijn Enphase Envoy/gateway is gestopt met functioneren

          Mijn Enphase Envoy/gateway is gestopt met functioneren. Hoe los ik dit op? Om dit probleem op te lossen moet er gecontroleerd worden of de lampjes op het kastje nog wel branden. Als dit niet het geval is, moet u controleren of het kastje is ...
        • Enphase envoy rapporteert niet verhelpen

          Zelf de foutmelding “Envoy Rapporteert niet” verhelpen. Ziet u in uw Enlighten app de foutmelding “Envoy Rapporteert niet”? Dat betekent dat Enlighten op dat moment geen verbinding heeft met uw Envoy. De monitoringsmodule is niet in staat om de ...
        • Er knippert een oranje lampje op de GoodWe omvormer​

          Om de werking van uw Goodwe omvormer te optimaliseren, kan het soms nodig zijn om de WiFi-verbinding te herstellen. Er zijn twee verschillende methoden om dit te doen, afhankelijk van het serienummer van uw omvormer. Om te bepalen welke methode ...